SIKÇA SORULAN SORULAR

Neden Üye Olmalıyım?

Üye olduğunuzda yeni üyelerimiz için geçerli olan ‘’WELCOME10‘’ koduyla %10 indirim tutarında hediye çekinden faydalanabilir, aynı zamanda siparişleriniz ile ilgili süreci yakından takip edebilirsiniz.
Üye olmadan verdiğiniz siparişlerde, sipariş takibi yapamazsınız ve bildirimlerden faydalanamazsınız.
• Yeni gelen ürünlerden ilk siz haberdar olursunuz.
• İndirim ayrıcalıklarından ve kampanyalarımızdan yararlanabilirsiniz.

 

Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Üyelik bilgilerinizi değiştirebilmek için [email protected] mail adresinden destek alabilirsiniz.

 

Üye girişi yapamıyorum, ne yapmam gerekli?

Daha önce sitemize üye olduysanız, üye olurken kullandığınız kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapmanız gerekmektedir. Şifrenizin belli periyotlar ile güncellenmesi gerekmemektedir. Daha önce üye olduğunuz mail adresini kullanarak tekrar üye olamazsınız. Üye olurken kullandığınız şifrenizi hatırlamıyorsanız “Şifremi Unuttum’’ butonuna tıklayarak şifrenizi tekrar öğrenebilirsiniz.

 

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Evet. Sepetinize ürün ekledikten sonra “Alışverişi Tamamla” butonuna bastıktan sonra “Üye Olmadan Devam Et’’ seçeneğine tıklayarak üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz.

  

Siparişler

Nasıl sipariş verebilirim?

Sitemiz içerinde satın almak istediğiniz ürünlerin beden seçeneğini işaretledikten sonra “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak sepetinize ekleyiniz. İstediğiniz bütün ürünleri sepetinize ekledikten sonra sepete girip “Alışverişi Tamamla” butonuna basınız. Yönlendirildiğiniz sayfada siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz adres bilgilerini giriniz. (Daha önce alışveriş yaptıysanız, kayıtlı adresi seçebilirsiniz) Sipariş penceresi içerisindeki “Hediye Paketi” seçeneğini de isteğe bağlı olarak işaretleyebilirsiniz. Tekrar “Alışverişi Tamamla” butonuna bastığınızda, ödeme seçeneklerinin olduğu sayfaya yönlendirileceksiniz. Ödeme şeklini seçip gerekli bilgileri girdikten sonra “Siparişi Onayla” butonuna basarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişiniz tamamlandığında size bir onay e-mail’i gelecektir.

 

Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

Siparişlerinizin ödemesini; Kredi Kartı, Banka Kartı, Havale/EFT ile gerçekleştirebilirsiniz.

 

Havale Ödememi kaç gün içinde yapmalıyım?

Havale ile verilen siparişlerde, ödemenin 3 (üç) iş günü içinde yapılması gerekmektedir. 3 (üç) iş günü içinde ödemesi gerçekleşmeyen siparişler, sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecektir.

 

Havale/EFT ödememi gerçekleştirdikten sonra ne yapmalıyım?

Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra dekontunuzu [email protected] adresine mail atmanız gerekmektedir.

 

Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapmalıyım?

Siparişinizi üye girişi yaparak iptal edebilirsiniz. Ödemenizin hızlı bir şekilde iade edilebilmesi için [email protected] mail adresine bir bilgilendirme maili göndermeniz gerekmektedir. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra iptal etmek isterseniz, paket tarafınıza ulaştıktan sonra, paketi teslim almadan bize geri yollamanız yeterli olacaktır.

 

Siparişim ne kadar sürede kargoya verilir?

Siparişiniz, ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 2-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir. Özel gün ve haftalar, resmi tatil dönemleri ve olağanüstü kampanya durumlarında, ürün teslimatlarında gecikmeler yaşanabilir.

 

Siparişim ne zaman ulaşır?

Siparişinizi oluşturduğunuz gün itibari ile ödemeniz onaylandıktan sonra tedarik ve kargo süresi olarak 1-5 işgünü içerisinde size ulaşmaktadır. Siparişinizin durumu değiştikçe, sistemde kayıtlı e-posta adresinize bilgilendirme yapılacaktır. Ayrıca siparişinizi ve satın aldığınız ürünlerin durumunu sitemize giriş yaparak ‘’Sipariş Takip’’ bölümünden de takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır.

 

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişinizin kargoya teslimi yapıldıktan sonra herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizde değişiklik yapmak isterseniz, eğer siparişiniz kargoya verilmediyse 0533 192 25 82 numaralı iletişim hattımızdan destek alabilirsiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse, ürünleri tarafımıza değişim talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

 

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

 

Üye iseniz, üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” menüsünde bulunan ‘’Siparişlerim’’ adımından takip edebilirsiniz. Üye değilseniz, E-posta adresinize gönderilen bilgilendirme mailinden ya da müşteri hizmetlerini arayarak siparişinizin durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.

 

Vermiş olduğum iki farklı siparişi birleştirebilir miyim?

Sistem üzerinden farklı zamanlarda yapacağınız alışverişler için ayrı kargo ücreti faturanıza yansıtılacaktır.

 

Faturalarım bana nasıl ulaştırılacak?

Faturalarınız, sipariş verdiğiniz ürünler ile birlikte kargo paketinin içerisinde gönderilmektedir.

 

Sepete attığım ürünler bana ayrılıyor mu?

Sepete eklenen ürünlerde stok rezervi bulunmamaktadır. Ürünler sepetinizde kalabilir ancak bu süreçte başka bir müşterimiz aynı ürünü/ürünleri satın alabilir.

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR